28. novembra 2012

..som späť...

..takže milé dámy, blogovať som prestala z toho dôvodu že nie že by ma to nebavilo, skôr naopak ale zdalo sa mi čudné že nikto na môj blog nechodí, nič nekomentuje. Myslela som že je chyba vo mne, že sa vám nepáčia moje príspevky...no aj tak som vás naďalej sledovala...až dneska som konečne chcela okomentovať jeden príspevok tak som tam zadala môj web...prišla som na svoj blog omylom "klikla" ani neviem na čo a tu sa mi zrazu objavilo okolo 120 komentárov...keby ste videli tú radosť v mojich očiach, nedá sa to ani opísať, (stalo sa nedorozumenie že ja tu na tom blogspote vôbec neviem robiť :-/)...hneď som nazrela do booku aké tu mám fotky aby som mohla pridať už DNES nejaký príspevok a tram-ta-ra-rá tu ho máte...dúfam že sa bude páčiť ;)...
Ako prvé vám ukážem náš adventný svietnik ktorý sme si s mamčou vyrobili samé aj túto vianočnú dekoráciu no ešte nevieme kde ju dáme. Páčia sa?? :) Ďalšia foto sú darčeky, ktoré priniesol tatino v piatok keď sa vrátil z Francúzska a pokračujem mojími topánočkami zo STUŽKOVEJ :) zatiaľ paa ;)






12 komentárov:

  1. Blogovanie nie len je o tom, že či si slávna alebo nie. Je to hlavne o tom, či ťa to naozaj baví. Ak áno, všetko ostatné príde časom, človek len musí byť trpezlivý. A taktiež brať ohľad aj na ostatných blogerov a ceniť si svojich čitateľov ;).
    Inak krásny advetný veniec, asi aj ja s mamkou jeden spravím!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, moc ti děkuju za komentář na mém blogu :) No.. Ještě si to s těmi vlasy rozmyslím ;D
    Jinak vlasy si nebarvím ani nežehlím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten "věnec" je perfektní. A ty boty, áách.. :D
    To já se teda musím pochlubit, já už něco málo koupené mám. :) ...jako jediná z rodiny. :D Ale ještě to teda není vše. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale to by bolo smutne, keby si kvoli takej hluposti prestala blogovat:) si vezmi ze ja blogujem uz viac ako dva roky a na nejake prispevky mam dva komentare :D nepoviem ti, ze je mi to jedno lebo nie je, ale mozno len dakedy citatelia nevedia, co by k tomu napisali. Smerodatnejsie je skor sledovat to, aku mas dennu navstevnost! A ty mas velmi pekny blog takze ta bude urcite super:)

    Ina nezabudni sa zapojiť do previanočnej Ziaja giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. what a nice blog!


    Read my blog in ENGLISH, SPANISH and ITALIAN !

    New Post Up!

    Check out my blog:

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě nepřestávej psát!
    A ten věnec je krásnej :)

    OdpovedaťOdstrániť

3> Ďakujem veľmi pekne za komentáre <3